Domů > Vše o nákupu > Reklamace
Reklamace
Celý reklamační řád si můžete přečíst zde.
Reklamační formulář je třeba přibalit ke zboží, které vracíte. Najdete jej zde.
BEZPLATNÉ VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
- Zabalte zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem. (Na balík není třeba psát naši ani Vaši adresu.)
- Jděte do kteréhokoli odběrného místa Packety (Zásilkovny.)
- Nadiktujte kód a název naší firmy: ORIN Slovakia, s.r.o. / Kód: 999 311 91
- Zaměstnanec na odběrném místě po zadání kódu do systému vytiskne štítek, který přilepí na balík.
PS: O nic se nestaráte a nic neplatíte. Packeta nám doručí Váš balíček. Lhůta pro reklamaci je ze zákona 30 dní, ale my uděláme vše proto, abychom ji vybavili co nejrychleji. 🙂
Nelze vrátit otevřené doplňky výživy, které mají poškozenou ochrannou fólii pod víčkem.
V případě dalších otázek se můžete obrátit na p. Mendela – reklamační oddělení: 0917 761 087, mendel@orin.sk