Domů > Vše o nákupu > Reklamace

Reklamace

Celý reklamační řád si můžete přečíst zde.
Reklamační formulář je třeba přibalit ke zboží, které vracíte. Najdete jej zde.

BEZPLATNÉ VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

  1. Zabalte zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem. (Na balík není třeba psát naši ani Vaši adresu.)
  2. Jděte do kteréhokoli odběrného místa Packety (Zásilkovny.)
  3. Nadiktujte kód a název naší firmy: ORIN Slovakia, s.r.o. / Kód: 999 311 91
  4. Zaměstnanec na odběrném místě po zadání kódu do systému vytiskne štítek, který přilepí na balík.

PS: O nic se nestaráte a nic neplatíte. Packeta nám doručí Váš balíček. Lhůta pro reklamaci je ze zákona 30 dní, ale my uděláme vše proto, abychom ji vybavili co nejrychleji. 🙂

Nelze vrátit otevřené doplňky výživy, které mají poškozenou ochrannou fólii pod víčkem.

V případě dalších otázek se můžete obrátit na p. Mendela – reklamační oddělení: 0917 761 087, mendel@orin.sk

1